søndag 12. februar 2012

Utfordring: Sofa

Potrina har en utfordring gående. Vise hvordan hvordan sofaen er pyntet opp nå. Så klart blir jeg med på det!


Sofaen min består ikke av 1-2 farger. Å neida, her er flere av regnbuens farger representert. Slik jeg liker det. Har 2+3 seter skinnsofa, som jeg ikke er så veeeeldig begeistret for akkurat. Så for å skjule den litt, så har jeg vattepper i sofaen. Det ene er dette lyseblå med blomster. Er så fint syns jeg. Farger! :) Mix av puter bor i sofaen og. En hjemmelaget. (litt stolt), og en loppispute. Like glad i begge to. 


Sofabord består av paller. Laget for noen år siden. Med en loppis-glass-plate over. Mhm, jeg er glad i bruktbutikker og loppemarkeder. ;)

Jeg er ikke redd for å bruke farger i interiøret. Jo mer farger, jo mer liker jeg det. Og alt trenger ikke matche! Jo mer ulike farger, kulere blir det. Er min mening. :)


I den andre sofaen så befinner det seg et lyst og blomstrete vatteppe. Vatteppe funnet på skattejakt ;)

På dette bildet skimter dere de giga-store-fæle-horrible basskassene til min kjære. Guri altså. Første gang jeg så de etter jeg kom hjem fra jobb, så stoppet hjertet mitt. Ikke av glede, men av angst. Passer liksom ikke heeeelt inn i stua. Men får leve med det. Fram til vi engang i tida får større hus. Da skal han få sitt eget filmrom. Med så mange giga basskasser som han bare vil.

Sjekk HER for å bli med på utfordringen, eller bare titte om du vil :)


Gratulerer med morsdagen kjære mamma ♥


-Klem Lene-