fredag 10. februar 2012

Koffert+teak

Som jeg skrev i forrige innlegg, så ville jeg vise mitt nyeste prosjekt. Det omhandlet en koffert! Dere trodde kanskje jeg skulle pakke til Thailand.... ;) FEIL! ( reiser da ikke før langt uti mars da, hallo..) 
Fant en gammel koffert på bruktbutikken ifjor engang. Og fått hedersplass på loftet en god stund. Stakkars liten.


Men det ble endret her om dagen! Nytt innfall ramlet ned i hodet mitt.  Husker dere DENNE kommoden som mistet beina sine og ble hengt på veggen?  Jeg kastet så klart ikke beina. Finner jo plutselig på noe vettu ;) Og det gjorde jeg og gitt! 


Etter litt lakking, skruing og vasking så ble koffert og bein til dette.

Liten koffert-kommode! Den fikk gule kule bein. Siden gult er min absolutte favoritt om dagen. 



Og oppi koffert-kommoden min fikk yndlingsteppet mitt plass. Er en barnedyne med det fiiiineste trekket på. Fant det på loppis. Uåpnet! 



Kofferten har hatt en eier fra Oslo. 


Lurer på om Alf Olsen har brukt kofferten på reiser rundt i verden. Eller bare rundt i Norge. Takk for kofferten ihvertfall! Fått nytt hjem nå :)

-Klem Lene-