lørdag 25. februar 2012

Quick knit

Hva gjør man, når man såvidt lærte seg å hekle, og nå føler for å strikke!? Det var det store spørsmålet her om dagen. Hvorfor gi meg med hekling? Kan da vel prøve å strikke og! 


Og strikking ble det jammen meg. Et skjerf jeg har produsert på noen kvelder nå. Et lite(stort) øyeblikk. ;) Meeen - har jeg virkelig lært å strikke? Strikke-strikke? Med pinner og alt? 



 Je har nok juksa bittelittegrann. Om det kan kalles juksing? :P Hehe. Var innom Caroline Stua på Gjøvik her en dag. Og der hadde de noe som heter Quick Knit fra Panduro. "Hmm, spennende", tenkte jeg. Og stod og leste litt om det. Og etter en stund, så ble det med meg hjem. Quick knit er rett og slett genialt for mennesker som sliter å lære nye ting (slik som meg). Så ved hjelp av den grønne dingsen, så kan man strikke! YEY :)


Så i dag skal jeg bruke mitt hjemmelagde-produserte-helt-selv-skjerf. Sådetså :)

-Klem Lene-