onsdag 8. februar 2012

Mange muligheter

En kommode er ikke bare en kommode du kjøper i butikken. Du kan gjøre din egen vri på det meste. 


 Denne kommoden kjøpte jeg på Jysk for 6-7 år siden. Da var den mørkebrun. En periode jeg ville ha alt mørkt og brunt. Guud, så kjedelig.. Så, for 3-4 år siden malte jeg den hvit. Og lakkerte håndtakene svarte. Da var jeg i en periode da alt skulle være svart og hvit. Shabby chick for alle penga da gitt. Stor kontrast til hva jeg liker nå *ler*
 Så fikk jeg lyst til å endre litt på den. 
Kommoden får være hvit en stund til. Men lakkerte håndtakene turkiiise. Og limte på litt tapet og siste finish - TAPE. Min beste venn.  Ikke gjort så mye, men stor forskjell fra før lell!


Lite som skal til før ting kan få et helt nytt utseende. Så mitt tips er: Tenk deg om to ganger før du kvitter deg med møbler. Det kan hende du kan male/lakkere/tapetsere de, så vil du ha møblene allikevel! :) Det har jeg lært ihverfall. Var ikke mye om å gjøre før denne kommoden ble kjørt på dynga her om dagen. 

Dagene går. Og dagslyset er borte når jeg kommer hjem fra jobb om dagen. Kjeedelig. Kommer et innlegg om et par dager. Nytt tips. Det omhandler en koffert! Hva kan det være troooo?;)

Ha en FIN kveld!

-Klem Lene-