lørdag 11. februar 2012

Heart Me

Iløpet av uka, så MÅ jeg innom en eller to bruktbutikker. Får abstinenser om jeg ikke får dratt innom. Her om dagen var jeg innom bruktbutikken på Raufoss. Tittet, og tittet. Men fant ikke noe. Men -  ved utgangsdøra så har de alltid noen kurver med ting som skal gis bort. Og jeg tittet en tur oppi en av kurvene. Hjertet stoppet. 





Det fineste av de fineste fat! Med hjerter på! Spurte damen bak kassen om denne var gratis. "Ja værsegod" svarte den hyggelige damen. "Ok" klarte jeg å hviske så vidt. Helt i skyene tuslet jeg ut av butikken. Gratis. Hallo. Gratis! :)  Den er endel slitt, men det syns jeg bare er sjarmerende. Har nok blitt brukt flittig i sitt forrige hjem. Tyder på at de forrige eierne var glad i brettet og. :)


Den har fått hedersplass i hylla på kjøkkenet. Smiler hver gang jeg går forbi. Samboer tror det har klikka for meg.. Ehm.. Har jo ikke det da! Bare veldig veldig glad for små skatter man finner. :) Små gleder i hverdagen. *SMIIIL* :)

-Klem Lene-