torsdag 16. februar 2012

Heia bestemor!

Som mange av dere har fått med seg, så har jeg slitet en goood del med hekling. Kan ikke akkurat skryte på meg å ha så mye tålmodighet heller akkurat. Så, en dårlig kombinasjon i utgangspunktet. Men i går lånte jeg meg noen bøker om hekling på biblioteket. Prøvde i går, men mislyktes totalt.. Det hele begynte å se ganske så svart ut.. Hmf.. Men i dag gikk jeg på med nytt mot, og ville prøve EN gang til. Nå eller aldri! Og etter et par timer (rettere sagt 4 timer) så har jeg fått til dette. 


Jeg har heklet min første bestemorrute! Heia meg :P Ikke perfekt, men jeg har gjort det helt selv. Så litt, bittelitt, stolt av meg selv her i dag. Meg: "Se, se, se! Se hva jeg har gjort i dag" roper jeg ut. Samboer: "oi, så flink. Men tviler på du har gjort det der selv" Meg: "JOOO, jeg har det!!" Samboer er fortsatt i dette øyeblikk i tvil om jeg faktisk hart gjort det selv. Men det har jeg altså. Lover :) 


Så, her sitter jeg da. Og beundrer hekle-verket mitt. Nå lover jeg å ikke gi opp hekling mer. Dette klarer je vettu. Jeg gir itte opp! :)

-Klem Lene-