fredag 9. desember 2011

Sukkerhuset


 Vi har nå fått pyntet sukkerhuset(Les: Pepperkakehuset) Kaller det sukkerhus. Er jo MASSE sukker på! *ler* Altså - Lille Frøken har pyntet det. Med masse  melis, nonstop og spiselig-glitter-gele-sak.Og rosa skumputer rundt. Er rosa skyer. :)


Så nå spørs det om det vil få stå i fred fram mot jul da? Har mine tvil. Med en samboer i hus som er veeeldig glad i søtsaka... Hmf. I'll Watch YOU! :)

Fredagen er her og det er helg. Snøen kom i natt og. Ingen mellomting. Ja, har ventet lenge på snøen nå, men det trenger ikke komme 1 meter med snø samtidig da! (ok, litt overdrivelse). Må le litt av meg selv nå. Jeg og pensjonistene -  alltid noe å klage på *ler*
Om sommeren -  Pensjonisten: " Det er så varmt ute nå. Orker nesten ikke gå ut jeg altså - Huffameg." Om vinteren - pensjonisten igjen: " Det er SÅ kaldt ute i dag. Helt forferdelig. Huff å huff." Får trøste meg med at jeg ikke er så ille da. Syns jeg sjøl da :)

Ha en super fredag! :) 

Klem Lene