fredag 2. desember 2011

Figgjo♥

I'm soo happy - happy, happy happy... Hvorfor? For jeg har en kjempe kjempesnill bestemor som har gitt meg dette!


Hun skal flytte til en mindre leilighet på Kragerø, og da skulle hun kvitte seg med endel saker hun ikke brukte lengre. Og min kjære mor vet hva jeg er interessert i og ikke. Så hun tok med seg dette hjem fra bestemor. Å guri malla.. Tusen takk bestemor! :)


Figgjo Hedda heter dette. ♥ Eggeglass, suppeskåler, to små krukker med lokk, 3 serveringsfat og en liten mugge. Og alt er like fint. Ser ikke brukt ut engang. Ååh.. Lykke :)


Men - om jeg har bruk for det og har plass -  det er en annen sak. Hehe. Men MÅTTE bare ta det imot. Så får se hva jeg gjør. Beholder eller ei. Mest sannsynlig beholde. Hvem klarer å gi kvitte seg med noe sånt da?!


Nå er det endelig helg og litt fritid. Det skal bli godt! Gått i ett denne uka. Snart farer det til Gjøvik for litt julegaveshopping. Prøve å gjøre meg ferdig nå. Orker bare ikke kjøpesentre framover nå i desember. Er bare KAOS. Gale mennesker som ser ut som de er med i VM i stress og svetting. Nei takk -  det står jeg over altså.

Hej så lenge! :)

Klem Lene