lørdag 31. desember 2011

2011

2011 er over. Et år med masse glede og inspirasjon for min del. Legger ved noen bilder av året 2011. Året har gått fort! 


1.Januar 2011 var jeg og samboer i Thailand. Flott start på året spør du meg! Flott sted. Flotte mennesker. Tror jeg flytter dit. ;)
- God mat
- Supersnille mennesker
- Deilig vær
- Havet
- Eksotisk frukt
- Dyreliv


I 2011 var jeg på mange loppiser. Det resulterte i endel saker. Og samboer fortviler. *ler*  Håper 2012 byr på enda flere lopper. ♥
- Emalox
- Staffordshire
- Vatteppe
- Figgjo
- Atlas
- Settekasse





2011 har bydd på mye. Vi har fått gjort mye. Et kjempeår! Og tenk om 2012 blir like bra. 
- Skiturer
- Lille Frøken begynte på håndball
- Tur i skog og mark
- Oppdaget nye steder i naturen rundt oss
- Hunderfossen
- Sol og varme
- Gausdal
- Mjøsa






Våren og sommeren 2011 var variabel. I været. Men minner for livet har vi uansett. :)
- Kvalitetstid på Kragerø
-Familietid
- Bading
- Saltvann
- Svaberg
- Idyll


Interessen for interiør økte voldsomt i 2011. Det å skape/endre ting facinerer meg mye. Og fikk da skapt noe i 2011 og.
-  makover av møbler
- tapet
- lakk
- maling
- farger
-tekstiler



Julen 2011 var fin - god - avslappet. Men manglet litt snø. Ellers bare kos :)
Flere ting som skjedde i 2011:

- Startet blogg. Det var gøy! :) Fulgt med i blogg-land i noen år. Og endelig turte jeg å lage blogg selv. Lille meg liksom, i store blogg-land? Uææ, skummelt. Men ikke så skummelt nå lengre. Er jo bare gode mennesker der ute! Har fått masse inspirasjon fra dere. Love It!

 ♥

- Fikk meg ny jobb. Kanskje ikke drømmejobben, men en jobb. Og det er det viktigste. For denne omgang. Kanskje videre studier etterhvert. Tiden vil vise.


- Fikk fullført flere prosjekter i hjemmet. For eksempel gangen vår! Den fikk selskap av tapet. Finally! Skal prøve å bli flinkere på å fullføre prosjekter i 2012. :)

Ja, da var 2011 over. Gleder meg til 2012. Og hva året vil bringe med seg :)
Hjertelig takk for velkomsten i blogg-land. Kjempekoseli' ! Håper det blir et like bra blogge-år i 2012.


Godt nyttår!
Klem fra Lene