søndag 4. desember 2011

2.advent

Ja, det er allerede 2.advent. Tiden flyr! I dag har jeg hørt på masse julemusikk. Komme i julestemning. Og det kommer seg gradvis. :)


 Har et lite tips til innpakking av gaver. Kjøpte disse to "hermetikk-boksene" på Nille. Putte gaven oppi, også stenger man igjen på undersiden. Også må man åpne de som på en vanlig boks. Kule spør du meg! Om man liker det tradisjonelle utseende, så har man de bare slik. Men jeg ville gjøre de litt annerledes.


Tok på litt Pip-tapet rundt de. Voila! Et helt annet utseende. For de som vil det da :)


Ellers i dag har jeg pakket inn julegaver. Syns jeg har vært ganske så flink så! ;) Tror jeg omtrent er i mål med gavene nå og. Håper det ihvertfall. Slappe av og nyte resten av tiden frem mot jul. Nesten da. Må vel jobbe litt og da. Hehe.


Nå hører vi på Coldplay sin nyeste cd - Mylo Xyloto. For en utrolig hærlig cd. Anbefales på det sterkeste!

Ha en fin 2.adventsdag :)

Klem Lene♥