lørdag 3. desember 2011

21 dager igjen

Nå har jeg fått pyntet og ordnet mer til jul. Det går gradvis, men det er slik jeg liker det. Dille litt hver dag. Hehe. Er kos det. Er bare 21 dager igjen til julaften. Tiden går fort!



Emalox fat med mose på. GULT emalox fat, men det syns ikke så godt nå. Det har fått selskap av litt julekuler, isbjørnen min, og en sopp-lysestake fra bruktbutikk.



Var på Indiska i går. Der fant jeg denne julestjernen. "Perfekt!" tenkte jeg da jeg så den. Gir et utrolig fint lys.




Nissemor og nissefar er på plass.


Noen svibler har funnet plass i kjøkkenvinduet. Det hører til på denne årstiden.

Som jeg har nevnt før,  så liker mange stiler. Det kan man tydelig se utifra bildene. Det trenger ikke være den tradisjonelle julestjernen i vinduet. For min del så kan den godt være knæsj og fargerik!

Med dette innlegget så er jeg med i NIB's  utfordring Jul i vårt hus.

Ha en super lørdagskveld! :) Det skal JEG, for vm i håndball har begynt! Heia Heia :)

Klem Lene