onsdag 9. november 2011

Vatteppelykke

Vatteppelykke! Hjertet mitt stoppet opp noen sekunder i dag. Virkelig. Dro innom Frelsesarmeen en tur i dag. Ikke vært der på evigheter, for det er så ugreie åpningstider der, så jeg har aldri mulighet. Men i dag - på min fridag - var det oppe :) LYKKE! Ja, jeg var virkelig lykkelig da jeg tuslet ut derfra. Men DET fine vatteppet under armen. :) 


 Trodde aldri jeg ville finne noe så fint. Ser det er så mange der ute i blogg-verden som får tak i de fiiineste vattepper. Men jeg har aldri vært så heldig før. Men lykken snudde i dag! :) Damene på Frelsesarmeen trodde det sikkert var noe galt med meg der jeg smilte fra øre til øre. På grunn av et teppe! Hehe. Men er som jeg sier: Alle har hver sin lykkefølelse. Og dette var min :)


Fikk teppet for den nette sum av KR: 10! Trodde jeg hørte feil et sekund der når dama sa det. Men skal ikke klage på prisen! :) Nå skal jeg bare nyte synet en stund her. *ler* 

Ha en fin kveld :)