fredag 4. november 2011

NIB Utfordring: Soverom

NIB har en utfordring. Vise soverommet! Tja, hvorfor ikke? Har ikke det mest hypermoderne soverommet, har ikke det største soverommet, og jeg har heller ikke den lureste klesoppbevaringen. Men jeg har det jeg har :) Er fornøyd, jeg!  Man tager det man haver.



Er ekstra glad i denne stolen. Den fulgte med huset da det ble kjøpt. Naturlig slitt :)



Her oppbevares klærne mine. Siden soverommet har skråtak på begge sider, så er det rett og slett ikke plass til klesskap. Noe jeg savner! MYE! Så har klærne i trådkurver. Men de er jo ikke så vakre akkurat. Så har dekket de til med et dynetrekk. Har også klær i den kommoden som har blitt pimpa opp med... Washi tape *love it* Kan brukes til alt! :) Så nå ble den litt finere.






Ja, det var da mitt soverom. :) Vil du se flere soverom, sjekk HER !
Nå er det helg og fri! Den skal nytes!