torsdag 17. november 2011

litt dill og jul og sånt




Når jeg skal handle julegaver, så finner jeg nesten mer til meg selv! Argh.. Skal liksom ikke kjøpe noe til meg selv, men andre. *Fy Lene* :) Men ikke alltid jeg klarer å dy meg. Ikke denne gangen heller. Fant Hodeskalle-lipgloss og søt liten notisbok på H&M. De måtte jeg bare ha med da.. Hallo. :) Og på Glitter fant jeg disse søte øredobbene. De måtte jeg OGSÅ ha. Ingen tvil. :)
Men - jeg fikk kjøpt noen julegaver og da. Er søren ikke værst bare det!

Julen nærmer seg med stormskritt nå. Ser ikke sånn ut akkurat da. Ikke noe snø ute. Men den dukker vel opp snart får vi tro. Og jeg lurer på hva som befinner seg på loftet av jule-dill. Husker aldri helt hva jeg har. Samme vært år. Dårlig hukommelse tror jeg. Og siden jeg ikke gidder å drasse ned jula fra loftet enda, så fikk jeg da kjøpt litt julepynt i samme slengen og. 


I ♥ Cupcakes. Jummy! :) Så den får henge på juletreet med mye annet rart. Men det store spørsmålet i år er: Hva slags juletre skal jeg ha da?! Det tradisjonelle juletreet? Grein?  Vet liksom ikke helt. Har ikke helt plass til stort juletre heller da. Men er jo koselig da. *tenke tenke* 

Hva skal dere ha da? :)