lørdag 5. november 2011

Mini-makeover av stoler!

Fikk et lite innfall her i ettermiddag jeg. Bruker plutselig å komme! :) Hehe. Spisestue møblene mine er ikke sæærlig fine syns jeg. Så første steg på å fornye de, uten å bruke penger, var å trekke om stolene. Enkelt og greit! Og noe må jeg da finne på mens jeg venter på den berømte symaskina jeg ønsker meg. :)
Slik så stolene ut før. Kjedelige spør du meg.


Nå har de fått nytt trekk. Alle 6 stolene. 2 med samme stoff, men pytt sann. Syns det var så fine stoffer :) De fleste av stoffene har jeg fått av Fargefest. Gjorde en byttehandel her for ikke så lenge siden. Fiiine fiine stoffer. 




De ble mye friskere nå syns jeg :) Det neste nå er å male spisebordet. Det er brunt og fælt. Blir nok hvitt tenker jeg. Men vet ikke hva slags maling jeg skal bruke. Må ha noe som holder seg. Siden det er et bord som brukes mye. Bengalakk kanskje? Noen forslag? :)