tirsdag 1. november 2011

Endelig!

Ja, endelig sier jeg. Må le litt. Kjøpte en rull med tapet for over 1 år siden. Og den har ligget å støvet ned siden. Planen var å ha den i den mellomste gangen i huset her. Og det har blitt utsatt og utsatt og utsatt. Har grudd meg litt. Trodde det ville bli vanskelig. På grunn av trappa der, og at jeg aldri har tapetsert en vegg før. Bare små prosjekter i ny og ne. MEN -  i går var jeg flink! Les: JEG. Gjorde det heeeelt selv. :) Og jeg brukte bare en time! Snakk om å utsette det uten grunn da! Herlighet... :) Så må si jeg er litt stolt av meg selv. *klappe meg på skulderen* Tapeten heter Woodland og er fra Borge. Så, om det er noen som lurer på om de skal tørre å tapetsere selv, så sier jeg bare en ting: Det er lettere enn du tror! :)



Ha en fin kveld :)