søndag 27. november 2011

Og vi er igang

Ja, da har startskuddet gått. Nå er det lov å pynte. Både til advent og jul. Jeg liker å pynte gradvis. Dag etter dag. Ikke ta fram ALT samme dag. Må jo kose seg litt og :)


Jeg fikk bestemt meg til slutt. Julegran eller kvistgreier. *ler* Ble kvist. Gikk meg en tur før i dag for å lete etter den PERFEKTE kvist. (haha). Og fant da en. Og nå har den fått selskap. Av julepynt. 


Fant et norgesglass og malte lokket lilla. Så ble det en fin julefot. Enkelt. Og greit.



Julepynt består av kjøpte ting, og selvlagde ting. Lagde meg litt pynt istad. Brukte papp og tapet og lagde noen hjerter. Gratis pynt. Det liker vi :)


 På gåturen min før i dag så fant jeg også et søtt lite juletre. Så det fikk bli med meg hjem det og. Står for øyeblikket  i gangen. Men ikke julepynt på. Lage litt mer først :)

Ja, da er jula igang. 1. advent og. Tenne lys senere. Eneste som mangler nå er SNØ. Gi meg snø! Argh.. Men får da tro den kommer snart. 

Ha en fin søndag :)