søndag 26. februar 2012

Grønt er skjønt

Ja, som de fleste sikkert har fått med seg, så er altså årets farge - grønn. Grønt er skjønt, eller?


  Jeg er ikke en av de som følger alle trender slavisk. Det blir feil. Må bruke de farger man trives med. Men jeg er jo en av de som elsker alle farger. Så da elsker jeg jo grønt og jeg!


Kunne godt ha tenkt meg et regnbue-hus jeg. Male huset utvendig i alle farger. Hadde ikke det blitt fint? Hehe. Kanskje litt for mye av det gode. 


Grønt finnes i mange varianter. Fine varianter og fæle varianter. Alt etter smak og behag for alle og enhver.


Det var dagens grønne bilder. Får litt vårfølelse av grønt igrunn. 

-Klem Lene-

13 kommentarer:

  1. Herrrlig grønne bilder! Synes grønt er en fin trend, for har allerede mye mørkegrønt i sttuen, og hele kjøkkenet. He he.

    Men er det en tapet eller? Dødskuuul!

    Kuly kult

    SvarSlett
  2. ...Grønn er en fantastisk farge!!
    Jeg har alt for lite av denne fargen i Sukkertøyshjemmet..
    Får jakte litt på bruktbutikken og se om jeg finner noe hjertebank stoff eller noe annet spennende!
    ..Nydelige bilder du viser!!!
    Bildet av stolen med det grønne mønsteret i bakgrunnen.. LOVE IT!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder!

    Grønt er veldig fint, men ikke
    så mye brukt her hjemme.. Kanskje
    det dukker opp mer og mer etterhvert..
    Vi får se :)

    Kose deg masse denne søndagskvelden!

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  4. Fantastiske grønntoner og herlig retrostil på disse bildene. Våren kommer forhåpentligvis snart! :)
    LenaE

    SvarSlett
  5. Fine bilder:-)
    Grønt er fint, og definitivt VÅR!

    SvarSlett
  6. Jeg får i alle fall vårfølelsen av grønt! Mange fine bilder Lene!

    Klem Lotte

    SvarSlett
  7. NYYYYDELI. grønt er så absolutt skjønt!!

    SvarSlett
  8. Likar grønt, eg:) Går så fint i lag med blått:)
    Eg har forresten eit utvaska dynetrekk i brunt og oransje i same mønster, men det er mykje finare i grønt.

    SvarSlett
  9. Er vild med grøb og sikke fine motiver :)

    SvarSlett
  10. Herlige bilder! Grønt har faktisk alltid vært min favoritt:-) Men som deg, er jeg glad i alle farger. Selv om rødt kun burde serveres i mindre doser, for min del:-) Noen her i nabolaget har malt huset sitt i knall turkis, og en annen igjen i kraftig lilla:-)

    Klemmer

    SvarSlett
  11. Er grønt årets farge? Ja, jeg følger visst ikke med. Men jeg syr faktisk på en grønn sommerkjole til åtteåringen. Så hun vil i det minste være trendy.

    SvarSlett
  12. Fine bilder, og deilig å tenke på at våren er på vei! :)

    SvarSlett
  13. Underbara gröna bilder, det där tyget är helt fabolous!!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen noen ord :)