tirsdag 10. juli 2012

Settekassevri

For en stund tilbake, så fikk jeg denne ideèn inne hos Prydelig. Den dama har mange lure ideèr altså! Ideèn var å bare bruke innmaten på en settehylle. Så lurt! Hvorfor er det aldri jeg som kommer med de lure ideène? Uansett - dette ville jeg og såklart prøve! Begynte på 'prosjektet' her for noen innlegg siden. 

Spraylakkerte den i en orange-farge. Men ville gjøre noe mer. Så kom jeg på noen ark jeg kjøpte på Søstrene Grene sist jeg var der. Retroark. 


 Festet de på baksiden enkelte plasser. Volà! Settekassevri med en touch av retro. Passet meg ypperlig. 


En av dagenes inneaktivtiteter utenom jobben. Har også sett at Høytrykk har en slik settekassevri. :)

I forrige innlegg spurte jeg etter tips til inneaktiviteter når det regner. Randi sa jeg kunne sy! JA! Men hvordan bruker man symaskinen igjen tro... *undre* Små flaut altså, men den har mye støv på seg! Selv om jeg har mange, mange fine stoffer jeg kunne sydd noe av. Skjerpings Lene! Så får se om jeg syr noe igjen. En dag. Eller to ;)

 -Klem Lene-