fredag 20. juli 2012

Interiør vs stereo

Eller stereo vs interiør? Uansett -  vanskelig å kombinere disse to. Jeg - opptatt av interiør. Samboer - opptatt av stereo. Total kræsj! Uansett hvor mye jeg infiserer stereohjørnet, for eksempel med retrotrekk på høytalerne, så er det noe som ikke helt stemmer uansett. Det blir aldri bra nok. Enkelt og greit.


  Men noen vil vel kanskje si jeg er heldig. Som i det hele tatt fikk ha på retrotrekk på høytalerne. "nei, har du latt a Lene få ha på sånn retro greie på høytalerne nå?" Fått høre den et par ganger her. " Hva blir det neste, basskassene?" Ja, ikke se bort ifra det! 


Uansett, med to ulike hobbyer, så må man møtes på midten. Jeg er ikke så veldig begeistret for alle stereo-dingsene. Og samboer er vel igrunn ikke overbegeistret for alle retro-fargene mine heller. ;)


MEN - ikke misforstå - jeg er veldig glad i bra lyd og bilde når man skal se film! Men skulle ønske det gikk ann å få det litt.. penere. 

Flere som "sliter" med samme problem? 

-Lene-