mandag 16. januar 2012

Prosjekt: Blå

Nytt prosjekt på gang. Dette året har startet bra syns jeg. Friskt mot! Starter på prosjekter og fullfører de til og med. Ikke værst! I dag intet unntak. Fikk et innfall i helga angående dette prosjektet. Og jeg vil helst at ting skal skje NÅ! Samme denne gangen. Fikk et innfall kl 03.00 natt til søndag. Og skulle helst ha sett at det ble gjort da -  så klart. :) Hehe. Frøken Utålmodig er meg! Bare dumt at butikkene er stengt på natta da. Hmm..




Prosjekt Blå er igangsatt! Og jeg fryder av glede. Ting skjer! Ting blir gjort -  av meg :)
Ser nesten litt grå ut på bildet ser jeg, men den er mer blå i virkeligheten. En liten sneak peak på det som foregår her  - på Toten - i kveld. Klarer du å gjette hva dette skal bli da? 

Ha en fin kveld! :)

-Klem Lene-