onsdag 11. januar 2012

Årets første bruktrunde

Siden heklingen skrangler, så får man finne på andre ting. Noe jeg er mye flinkere til, er å dra på bruktbutikker! :) Tok meg en runde i dag, og da ble det litt småtterier. 



Skikkelig retrolampe! Spørs om ikke industri-lampa fra Ikea må vike plass for denne gitt.. :)



Retro sengetøy! Får aldri nok. Drømmen er å komme inn i en bruktbutikk der det er haugevis med retro stoffer. Og jeg er alene i butikken. DET hadde vært noe det. :) *ler*


Et bilde av elefanter i en svart ramme. Minner meg om Thailand :)


Og siden jeg ikke klarer å hekle selv, så får man kjøpe. Så mye lettere da gitt! ;)

Så ble det litt funn i dag og. Spørs om jeg får lov å henge opp den lampen av samboer, men.. Hehe. Får nok viljen min tilslutt ;)

Ha en fin kveld alle :)

-Klem Lene-