mandag 28. januar 2013

Retrovilla

Drømmebutikken over alle drømmebutikker må være Retrovilla for min del. For et sted! Jeg gikk inn med høy puls, klamme hender og høye forventinger. Dette var butikken jeg hadde drømt om i lang tid. 


Jeg kom inn og fikk se herlige tapeter på rekke å rad. "Oh my goood" " se så mye fint!" Samboer delte nok ikke helt min entusiasme. He he ;)


Så det store millioner spørsmålet: Hvilken tapet skal jeg kjøpe da? DET var et vanskelig spørsmål. Spurte samboer, men ble ikke klokere da svaret var " syns ikke noen er fine jeg"  Hmf. :) Jeg stod der lenge. Veldig lenge. Det endte opp med to ulike tapeter på 1 meter i første omgang. Så fikk jeg heller dra innom etter å ha fundert litt på det. Hadde det vært opp til meg, så hadde jeg kjøpt alt. Hele butikken og for den del. 


Etter en liten tenkepause på 1 dag, så hadde jeg tenkt meg ut 4 ulike tapeter. Og jeg gikk tilbake. Elle, melle... 


Det ble en av disse. 2 ruller. Det skal sies at jeg ikke har noen konkret plan for tapeten. Men kunne ikke dra fra København uten å ha kjøpt noe. Så nå er jeg lykkelig eier av to ruller med tapet.

Spørs om jeg klarer å bruke de da ;)

Retrovilla finner du i Badstuestræde 17. En sidegate til strøget.

Viser hvilken jeg valgte i et annet innlegg.

God natt!

-Den lykkelige eier av retrovilla-tapet-