fredag 23. mars 2012

Hei Sol

Nå er det vår altså. Seriøst vår. Og her rydder, vasker, støvsuger og sorterer jeg. Inne. Aiaiai.. Ikkje bra. Jeg er en av de som shiner huset når det har blitt skikkelig ille. Eller om det kommer besøk. *ler* Og nå hadde det blitt skikkelig ille. Så når jeg har huset for meg selv, så får man passe på å utføre litt husvask. Og HØY musikk: Loreen - Euphoria. Litt tempo må til for å kunne vaske. *danse*

Det sorteres klær og sko i lange baner og. Er vel kanskje en fordel og se om man trenger noen nye klær før man reiser sørover snart. Mhm, tror det. Og jammen meg må jeg nok på CC en tur i helga gitt. Huff, det var dumt ;)

Sola er som sagt fremme. Jeg titter på den ut av vinduet. Men tror jeg skal ta meg en luftetur med Trampe snart nå. Og ta på meg sommersko. Åh, som jeg er glad i sommer og sol.


I morgen er det loppemarked på Gjøvik og. Årets første! *IIIK* Tror ikke jeg får sove i natt. Tenke på alle skattene jeg håper på å finne. Fine tanker.

Ja, jeg skulle ut jeg ja. Hejdå!

-Klem Lene-