torsdag 15. mars 2012

Ingen vei tilbake

Som jeg har "hintet" litt om, så har det vært besøk her. I forrige uke. Journalist fra Totens Blad. Gratis avis som alle i Vestre- og Østre Toten får i postkassen sin. Hun hadde søkt på ordene 'retro' og 'Toten' på Google, og da hadde bloggen min dukket opp. Så hun ville lage en artikkel om meg. Ble både glad og litt ydmyk på samme tid. Og i dag kom artikkelen på trykk. Uæææ... Skummelt! Har ikke tatt nærbilde av hele artikkelen, men om noen vil lese alt som ble skrevet, så kan jeg ta bilde av det da..  Here It Comes.. Ingen vei tilbake!


Så her sitter jeg. Litt glad. Litt ydmyk. Og litt flau. Uææ.. 

                                                                     -Klem Lene-

6 kommentarer:

  1. Kan tenke meg det er litt skummelt med bloggen sin/hjemmet sitt på trykk, men så artig det må være likevel. Gratulerer! Ser ut som en flott reportasje.
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Så koselig:)Gratulerer!Dette er vel ingen hverdagskost så bare nyt det!:O))
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  3. Hurra!!! Og gratulerer, så gøy!!! Jeg vil gjerne lese hele artikkelen! Skjønner godt at det er skummelt og gøy på samme tid, men resultatet ser veldig bra ut da :))))

    SvarSlett
  4. herlig repotasje! gratulerer med den!
    ha en nydelig helg og nyt alle gode ord ü
    m

    SvarSlett
  5. Hei!! Det var avisa ja? Så moro!! Kjempefin artikkel om deg og ditt!! Kjenner den følelsen du hadde, jeg var skikkelig dårlig jeg, sjøl om det "bare" var lokalavisa som var hos meg!! Trivelig å se deg og ;) Håper dere har ei flott helg! KLEM.

    SvarSlett
  6. Så utrolig morsomt Lene! :D Du fortjener absolutt litt oppmerksomhet ; ) Jeg er så glad i bloggen din! ;)

    Klemmer!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen noen ord :)