lørdag 24. mars 2012

And It's On

Nå er det i gang. Loppesesongen har herved startet! Den har jeg ventet lenge på nå. Håper det blir mange, mange loppemarkeder denne sesongen. Årets første loppemarked for min del, var på Gjøvik i dag. Ikke et kjempestort et, men fant da litt. Finner som regel alltid noe. Uansett. 


Første loppe ble denne Hadeland Glassverk vasen. Fine former. Og fin farge.


Får aldri nok av Emalox. Denne ble min. Orange♥


Oppbevaring får jeg aldri nok av. 2 søte plastbokser med lokk fra Hammarplast. Made In Sweden.

Stor retro-kjele -  ja takk!


Emalje fat. Vet ikke om dette er Emalox. Men fint lell!




Det var dårlig med sengesett i knall-farger denne gangen. Men en liten bunke med duker i ulike størrelser fant jeg da. Masse fint her. Klippe, klippe, sy, sy? :)

Startskuddet for loppe-sesongen er i gang. Jippi! Er DU klar? :)

-Klem Lene-

14 kommentarer:

  1. Det var en fin fangst! Kjelen var kjempeflott:-D Jeg fikk dratt i dag, jeg òg:-) Sjeldent jeg får sjansen, for det er rimelig uaktuelt å dra med guttene på loppis, det resulterer kun i bråk;-) Meeen fikk da dratt med meg en bærepose full av duker og annet tøy i dag! Pluss en kopp:-)

    Fin lørdag til deg, søte du:-)

    SvarSlett
  2. Mange fine ting du fikk med deg i dag:)
    Loppeis sesongen har ikke begynt skikkelig her nede i sør enda!
    Men det dukker nok opp noen når april begynner:))

    - klem -

    SvarSlett
  3. Elsker loppemarkeder, og blir ekstra glad når man finner noen små søte skatter!
    Likte ekstra god Hadelandvasen og Emaloxskålen!
    Nydelige farger!

    Fin lørdag!

    SvarSlett
  4. Kjempefin vase du kjøpte! Dårleg med loppemarknadar her i området dessverre:(
    God søndag1

    SvarSlett
  5. Så mye fint du hadde funnet. Jeg elsker loppemarkeder.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  6. Så mye fint du har funnet ;)

    Happy søndag! Her skal siste strøk males, ukeblader skal leses i solen og grillen skal fyres opp. Yeay for en herlig søndag!
    Solklem fra Nesåsen

    SvarSlett
  7. Sååå fin orange bolle!!!!
    Jeg gleder meg til mitt første loppis og :D

    Ha en finfin uke!

    SvarSlett
  8. Fine lopper!! :) Kjempeklar for loppis jeg og! Så det skal vær på Lillehammer 5 og 6 mai, og da har jeg faktisk frihelg!! Tror du at du skal ivei lørdag eller søndag? Jeg satser nok på lørdag :) Har du fb profil? Isåfall kan du legge meg til så kan vi planlegge mer der :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Lillehammer - Here We Come!

      Slett
  9. Ja, det må du! Noe anna er ikke aktuelt!! :p Vi planlegg mer når det nærmer seg ja :) Det går fort!!!

    SvarSlett
  10. Lørdag it is!! Tidlig ute,og først i køa!! :D Teamwork på loppis bli bra :)

    SvarSlett
  11. Fantastiske lopper du har fått tak i, å wow så tidlig ute du er!
    Blir nok noen loppiser for min del også, men er stortsett på "stoffjakt" ;)

    SvarSlett
  12. Heldiggris som har blitt brun OG vært på loppis!!! LOPPIS LOPPIS!!
    Og for noen fantastiske funn du har gjort. oh yeah! High five!

    SvarSlett
    Svar
    1. Vet ikke om jeg blir så veldig brun, men. Litt farge ihvertfall. Men mest fregner. ;)

      Slett

Så hyggelig at du vil legge igjen noen ord :)