mandag 11. februar 2013

Loppegull

I dag var jeg på en liten loppe-runde i bygda. Har vært lite av det denne vinteren. For det første, så har jeg jobbet en god del, for det andre så er det vanligvis lite lopper å finne på denne årstiden, og for det tredje -  loppelysten har vært litt fraværende. 

Men nå er den tilbake. I'm back on track. Yeah. ;) Nå er det bare å vente på våren. Og flere loppegull. ♥






Lopperunden i dag gav meg et nydelig (nydelig, sa jeg det?) lilla dynetrekk. Jeg er i himmelen. En ny opalin vase til samlingen min og en kul og rund te/kaffekanne. 
 Og ja, som dere ser, opalinvasen kostet 25 kr. (haha, går litt fort i svingene til tider)

Merker at loppene i blodet bruser, så jeg må nok på en ny lopperunde igjen snart.

Våren du er velkommen
Loppesesongen du er også velkommen.

-Lene-

7 kommentarer:

  1. God mandagskveld!

    Så gøy med loppegull- det beste gullet i verden (tja.. hadde jo ikke sagt nei til ekte vare heller) Jeg må også alltid ta meg en runde når jeg er i Toten-traktene, har en liten, fast runde som må tas. Men nå har jo du kuppet noen av skattene, så kanskje jeg bare kan droppe det neste gang?;-)

    Ha en fin kveld:-)

    Smil fra Marthe

    SvarSlett
  2. Du var heldig med den runda! Flott dynetrekk:)

    SvarSlett
  3. Så fine ting.
    Spesielt dynetrekket.
    Lengter etter loppesessongen nå kjenner jeg.

    SvarSlett
  4. :) kjenner godt til den der brusinga når jeg nærmer meg en gjenbruksbutikk! Supert dynetrekk, ikke så ofte slike dukker opp :)

    SvarSlett
  5. Fytti for noen funn. Og det øverste stoffet...dåååån! Elsker det!

    SvarSlett
  6. Fin blog du har her !!! Jeg ELSKER det lilla betræk - wauv... lige min stil.

    Kan godt forstå du er glad!

    /Kathrine.

    SvarSlett
  7. Så heldig du var!! Dynetrekket var superfint!! Jeg samler også på samme opalinvaser, kjempefine både til blomster og lys:-)))
    Fin søndag til deg!!
    Siri

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen noen ord :)