søndag 24. februar 2013

Lett blanding.

Null internett-tilgang
Tannverk av de værste dimensjoner. *grøss*
Forkjølelse som ikke vil slippe taket. 

Jepp, det er en lett blanding. Og dette er grunnen til en ufrivillig pause fra bloggen. 
Men nå håper jeg det er lysere tider i vente. På det ene og det andre. 

Mitt store "problem" i dette huset er kjøkkenet. Siden vi har mini-mini-bad, så må vaskemaskinen stå på kjøkkenet. Åh, så lekkert. Mhm. Har lenge hatt problemer med å finne ut hvordan jeg vil ha det. Har lenge skjult vaskemaskinen med forheng. Det er fortsatt forheng foran, men nytt sådan. Og nye hyller over. Føler at det ble litt bedre nå. 







Hyllene er laget av hobbyplater fra Biltema som jeg har malt i en grå nyanse. Samme gråfargen har jeg malt på platen som er over vaskemaskinen. 

Så får vi se hvor lenge det får bli sånn. Men mitt største ønske er fortsatt større hus. Med vaskerom, hobbyrom, roterom.. *drømme* 

Så i mens så får vi gjøre det beste ut av det. Eller hur? :)

Vinterferien startet i dag. Med våren sikte. Og påskestemning. Herlig!

Ha en fin vinterferie! :)