tirsdag 1. januar 2013

//2012// vol. 1

2012 er over og ut. Et år med mye inspirasjon. På mange måter.  En liten oppsummering vil komme de neste innleggene. 



2012 ble et supert loppe-år/brukt-år. Mange fine skatter ble med hjem. 
Noen av de fineste loppene i 2012:


Emalox samlingen min vokste drastisk dette året. Åh, farge-lykke.


Mange fine tallerkner ble med hjem. ♥


Toppen av kranskekaka: Nytt stuebord. Teak. Elsk!



2012 ble året da jeg lærte å hekle. Etter timer(mange timer) foran pcn og youtube, så lærte jeg å hekle. Jeg var veldig optimistisk. Mente jeg skulle hekle et teppe.

Vel, det ble med disse rutene. Men jeg lærte da å hekle i det minste. Plusspoeng - eller?



2012 gav oss to herlige ferieminner. Kjærestetur til Thailand i mars/april. Og familietur til Rhodos i juli/agust. 

 Mål for 2013: Reise mest mulig. Første reise er allerede i slutten av januar. Meg+samboer=København. 


Godt nyttår alle sammen! :)