søndag 16. desember 2012

White Christmas

Her, på Toten, så skal vi ikke klage over lite snø ved juletider akkurat. Er som regel en god del snø her til julaften. Det laver ned i dette øyeblikk også gitt. 

Men - selv om det er hvitt og fint ute, så vil jeg gjerne ha det litt hvitt inne og, jeg da. Og i år, da vi skulle ha stort juletre for første gang, så fikk jeg bestemme. (sjokk, haha) 

Vi har i utgangspunktet et ganske lite hus. Noen kaller det for et dukkehus. "Dere har så søtt lite hus altså".  Så et stort juletre har alltid vært utelukket. Men nå ville - SKULLE vi ha et stort. Bastabom. 

Så jeg fartet til Plantasjen en søndag her. Og et hvitt juletre ble med hjem. 



 Ganske så fornøyd. Om jeg kan påpeke det selv. 


Julepynt består av noe gammelt og noe nytt. En god blanding. 

Psst - Europris har fin julepynt til treet. Jordbær og nisse kommer derfra. 



Har dere vanligvis hvit jul?

-Lene-