onsdag 4. juli 2012

Forandring fryder

Det skjer stadig forandringer i huset. Flytte litt på den, flytte litt på den.. Bytte plass.. Forandring fryder! Da vi var på harrytur til våre søte naboer, så dro jeg innom Rusta. Elsker slike duppeditt butikker. Med alt mulig. Går en smule amokk kan man si. For 199kr så kjøpte jeg med et teppe. Turkis. Plastteppe. Lykke for meg. Det har nå fått plass under spisebordet. Før hadde vi et brunt (grøss) teppe der. Mye finere nå a gitt! ;)


Turkis ♥


Ikke så mye som skal til før det blir litt forandring.

Dagene går om dagen. De har tydeligvis bein å gå på. Merkelig. Det jobbes. Jobbes. Og - jobbes. Ikke mye ferie på meg enda. Og ikke mange interiørsprell på meg heller. Men plutselig så snus det! Midt på natta som regel. 

God sommerferie til dere som har det! :) 

-Klem Lene-