torsdag 7. juni 2012

To do liste

Jeg har en lang liste. En liste over ting som burde gjøres. Helst i går. Eller i forrige uke. En kjip liste. 

Punkt nr 1:


Kanskje på tide å rydde bort vinterskoene? Eller la de ligge der til vinteren igjen kanskje? Og hva med alle skoene til Lille Frøken som ikke passer lengre. Har vi virkelig behov for de?

Punkt nr 2:


Reklame. Har et hat/elsk forhold til reklame. Alltid like nysgjerrig på reklamen som kommer i posten, men hva gjøre med det etterpå!? Per dags dato, så har reklamen okkupert to stoler i stuen. Lekkert.

Punkt nr 3:


Hvor skal jeg legge alle vattepper? De ligger most ved siden av sofaen. Lekkert det og. 

Punkt nr 4:


Klesskapet til Lille Frøken. ER det virkelig så rart at jeg ikke finner to like sokker der? 

Punkt nr 5:


Altfor mange ting. Altfor lite hus. Sier det meste. Kanskje ha garasjesalg en gang? Tror det trengs.

Ja, hva syns dere? Lekkert og bloggbart hjem om dagen? ;)

Men selv om jeg har altfor mange ting, og altfor lite hus, så skal jeg på en bruktrunde i morgen. Om samboer leser dette, så kommer han til å rive av seg håret. Av frustrasjon. For jeg vet det jeg og. Har igrunn ikke plass til flere saker. Men det er min uvane. Alle har en uvane. Sådetså ;)

Kanskje jeg til og med rydder i morgen? Som et plaster på såret?  Hvem vet.

-Klem Lene-