lørdag 2. juni 2012

Hjelpes...

Hjelp. Dagen er her. No turning back. Reunion. R E U N I O N.
Dagen jeg har grugledet meg til over lengre tid nå. Vi pratet
på å ha reunion på ungdomsskolen. Det måtte vi jo ha! Så gøy!
Se hva det har "blitt" av folk. Hva har det "blitt" av meg
da? Nada. Hvor ble det av superjobben? Hvor ble det av alle
drømmene? Utdannelsen? Ikke godt å si.

Jeg gikk på Lena Ungdomsskole i Østre Toten. Kuleste skolen
ever. Mente vi den gang ihvertfall. Vi har alle hatt vår
"rolle" i skolen. Jeg var den sjenerte som prøvde å "henge"
med de kule. Jeg røyker ikke, men var kult å henge på
røykehjørnet. Med de kule. Du skjønner. ;) 
Vi har alle vært igjennom det. De populære. De sjenerte.
De bøllete. De morsomme. Mange varianter! Jeg lurer på om
de er i samme kategori enda? At de kule fortsatt er kule. Og
overser de mindre kule? At de bøllete er fortsatt bøllete? Jeg
er nysgjerrig. Og spent.


Dagen er altså her. Med en klump i magen skal jeg snart dra
avsted. Tipper jeg kommer til å gape av misunnelse. Bra
utdannelse, perfekte jobben og perfekte lønna. Får bare tro
det er flere likesinnende som meg. Som fortsatt ikke vet hva
de skal bli når man blir "stor". Enn så lenge så får de
grønne klærne duge.


Får vel kanskje komme meg av sted etterhvert.. Toppe det hele med å ta på
meg de grønne klærne kanskje? Haha. Selvironi er tingen.

Jeg ser veldig negativ ut her nå ser jeg. Men jeg er ikke det
da. Eller kanskje litt. Neida.

Wish me luck!



-Lene-