tirsdag 26. juni 2012

Flaks

Litt flaks på en gråværsdag skal man ha. Eller man håper på det. Og i går var en slik dag. Flaks! Trodde jeg drømte i et sekund eller to der jeg så fine stoffer på rekke og rad. Guri malla. Ingenting er tilfeldigheter. Alt har en mening. Og i går bestemte jeg meg der og da, at jeg ville på en bruktrunde på bygda. Det lønte seg! Var innom Ting&Tøy på Raufoss og Lena. Stoff-eldorado på Lena! ♥


Får kick av å finne så mange fine stoffer. Lykkerus. 


Fant 2 sengetrekk med dette stoffet. Nå må jeg ta fram symaskina. For dette stoffet var fint. Sukk. 


Gardinfag. Bildet lyver litt. Vise bedre bilde etter jeg får hengt de opp!


2 sengetrekk med dette stoffet og. Weee :)


1 trekk av hver av disse tre og. Nå kan jeg sy puter, nå! 


Enda en? Vet det er noen som tenker det nå. ;) Har endel fra før. Men denne var rosa. Har jo ikke rosa.. Men om det er noen der ute med gul Luxo lampe, som vil bytte den bort, rop ut. For gul er drømmen :)


Det ble også en krakk med hjem. Krakk med lokk. Så man kan ha små skatter nedi der. Tror ikke jeg skal gjøre noe med denne. Syns den er fin som den er. Mulig jeg maler beina, for de var ganske slitt.
Alt for en billig penge. Hurra for bygda! Alle stoffene fikk jeg for 120kr. Lampen kostet meg 30kr. Og krakken kostet 50kr. 

Litt flaks skal man ha!

-Klem Lene-