onsdag 20. juni 2012

Dilldall & dull

Når jeg først er i Oslo, så er Søstrene Grene og Tiger pålagte butikker å besøke. Helst før jeg har rukket å få med meg at jeg er i Oslo. Litt gal til tider. Ho ho. Tiger har jeg aldri vært på før. Mye rart i den butikken altså. Men mye 'ræl' og. Men mye 'ræl' ble med hjem lell. Får man noen gang nok av dilldall? Neppe, er min konklusjon. Samboer har nok en helt annen mening, men det trenger ikke nevnes.




Et lite utvalg av dilldallet fra Søstrene Grene og Tiger. Såklart man har bruk for pakketeip det står 'kærlighet' på!? Og svarte sugerør? Klart det. Prøvde febrilsk å overbevise min bedre halvdel om at dette var ting som trengtes. Om han trodde på grunnene mine, er en helt annen sak.

Er vel kanskje like greit at ikke disse to butikkene er her på landet. Tør ikke tenke på hvor overfylt huset hadde blitt med dilldall da. ;-P

Kjøper du mye dilldall? 

-Klem Lene-