mandag 25. juni 2012

Bananas, South Beach, Marzipan og Jostein Bever

På fredag var jeg på Gjøvik. Nattåpent og greier. Skulle ha meg noen fancy neglelakker. Fant to stykker i sommerfarger og gikk til kassen. "Det er 3 for 2 i dag, så du kan finne deg en til" Ok! Klart jeg tar med en til da. Så det ble Bananas, South Beach og Marzipan med hjem. Damen bak kassen: "Det var noen skikkelige sommerfarger du har plukket deg ut" Meg foran kassen: "Jah!" Og gikk ut med mine sommerfarger i posen så fornøyd, så fornøyd.




Vell hjemme, skal ta ut de fancy neglelakkene fra posen og beundre de litt, og finner noe oppi posen. Oooh, jeg dåner...


Parfymeprøve fra sjølveste Justin Bieber!! ♥♥♥ Oh-la-la.. Eller Jostein Bever. Tusen takk Cubus. Dere reddet dagen min. *IIIK* Love you Bever. 

;)

Lille Frøken ble stolt eier av parfymen. Hun hvinte av begeistring. Hvorfor så mye oppstyr rundt en gutt? Han er like dødelig som alle oss andre. 

Uansett -  JEG er stolt eier av tre sommerlige neglelakker. Kom sommer, kom!

-Klem Lene-