mandag 7. mai 2012

Lopper # 1

Det var den oh' store loppedagen på lørdag. Var på både Lillehammer og Lena. Og det var ett på Lunner og. Men det rakk jeg ikke. Søren ;)  

Så noen innlegg om lopper som ble funnet, vil komme de nærmeste dagene.  Håper du liker lopper! 

Det jeg har drømt om, i lengre tid, er et gult vatteppe! Åh, drømmen det altså! Og gjett hva jeg fant på Lillehammer... Gult vatteppe såklart :) Kjente sommerfuglene i magen da jeg fikk øye på det.


Så fint, så fint. Sukk... 

Fant også et annet vatteppe. Det var maaange vattepper der. Så ble helt forvirret der jeg stod. "skal jeg ta den, eller den.." Ikke bra med så mye utvalg. Hjeeelpes. :) Valget falt på dette i tillegg.


Hadde også et mini-bloggtreff på loppemarkedet. Møtte Randi - Fargefest der. Det var superkoselig. :) Kunne ha pratet i timesvis tror jeg. Så jeg kommer kjørende oppover en dag ja! 

Flere loppeinnlegg kommer. 
-Klem Lene-