søndag 13. mai 2012

Hermegåsa

Jeg er en gås. En hermegås. Gøy å herme. Ihvertfall når det er gode ideèr som man skulle ønske at man hadde funnet på selv. Så da får man herme litt. Denne gangen har jeg hermet etter lille hottentott

En stereo-gal-kjæreste møter retro-farge-gal-jente = kræsj! Uansett hva jeg gjør, så klarer jeg ikke å tilpasse stereo dill dallet til resten av interiøret. Og det irriterer meg. Grenseløst. Så lykken stod i taket da jeg leste et innlegg hos lille hottentott. Hva med å pimpe opp høytalerne? Ja, så klart! Hvorfor har ikke JEG tenkt på dette før? Enda en positiv ting ved blogging.  



 Til dere som lurer på hva samboer sa: Ingeting. Han var stum. Ikke av fryd og begeistring av det positive slaget, men heller det motsatte. Men han gir etter. Som alltid. ;) Neste prosjekt må vel bli basskassene. 2 giga-kasser på 1 meter. Ikke særlig lekkert. Om jeg kan si det selv. Men jeg får leve med de en stund til.

Takk bestemor! For gjenbruk av kjole!

-Klem Lene-