fredag 20. april 2012

Innholdsrik helg

Det er helg. Hurra! Fri fra jobb. Dobbelt hurra! Helgens planer:

Fredag: Prøve muligens-kanskje-kanskje-å-rydde uteområdet. (?) Bare om jeg får hjelp av samboer. Gidder ikke alene. Så kjedelig a gitt! Men først besøke bestemor. Og innom Ting og Tøy. Og.. Alt for å slippe å rydde ;)

Lørdag: Besøke oldefar i Gausdal. Alltid like koselig :) Og Pus.

 Søndag: Feire MIN bursdag. Som jeg hadde i Thailand. Og da blir det MINE favorittkaker; Oreokake og ostekake. Nam, nam. Farli' godt det..

Bursdagsønske: Tur til Thailand. Jepp, er helt fortapt i det landet. 


Hurra for meg! Men istedenfor å bli 26, så kunne det heller ha gått motsatt vei. Er det lov da tro? :)


Ble feiring i Thailand og. Feiret med Starbucks kakao (liker ikke kaffe) og kake. Bra nok for meg! :)

Det var helgens planer. Og nå er det bare å krysse fingrene for at jeg får Thailand tur ;) "haha, drøm søtt Lene!" Jada.. jeg vet. Men lov å drømme da!

Ha en fin helg alle sammen!

-Klem Lene-