søndag 4. mars 2012

This Is Me

NIB fortsetter med sine utfordringer. Og denne måneden har de en som heter Here I Am - This Is Me. Det går ut på å vise hvem du er. Innen interiør. Hva er typisk deg. Og hva får deg i godt humør når det kommer til interiør. 
 

 Stikkord for interiøret her hjemme:

Bruktfunn/lopper
Vattepper
Farger
Teak
Retro
Washi-tape
Heklebrikker
Yellow


Farger er en stor del av interiøret for meg. Farger gjør meg glad. Og lykkelig!


En farge som gjør meg ekstra glad og lykkelig er gult. Positiv farge med masse energi.


Fargerike vattepper liker jeg og. Jo fler, jo bedre. Huset fult av vattepper helst. 


Noe jeg ser ofte etter på loppemarkeder/bruktbutikker, er teak møbler. Jeg elsker teak! Det er så vakre møbler. Og du kan la de være slik som de er, eller endre på de. Alt ettersom hva du selv ønsker.

Here I Am - This Is Me. 

Bli med på utfordringen HER :)