fredag 9. mars 2012

Rent hus...

Liker vi! Ingenting slår et rent og ryddig hus. Herlig følelse. Og derfor må man også forevige bildene av et rent hus! 


Og hvorfor har a Lene så ryddig hus da? Hun som har levd med hybelkaniner over lengre tid nå... Jo, for det har vært et trivelig besøk her i dag! Og da må det nesten se LITT bra ut her. Tror ikke hybelkaniner er det mest populære. Så i går natt(!) vasket og ryddet jeg huset. Mye som måtte gjøres etter flere uker med sykdom i hus. Men for en herlig følelse jeg sitter igjen med nå da! Nå kan jeg slappe av hele helgen. Og nyte det rene og pene huset. 


Helgen har startet. Og den startet kjempebra for min del! Nå blir det spennende å se resultatet i neste uke. Gru-gleder meg litt. Og bittelitt ydmyk. Alt på engang. Herlig miks :) 
Ha en FIN helg alle sammen! I will :D

-Klem Lene-