fredag 2. mars 2012

Realitets-blogging

Når man har vært syk noen dager, så ser ikke huset ut! *grøss* Men energi-nivået er på bånn, så det får nok bare være slik noen dager til.


Rotet flyter. Bokstavelig talt. Og støv. Overalt! Sånn er det i hus når man er syk. Umulig å ha det ryddig til enhver tid. Det klarer ikke jeg ihvertfall.


Hybelkaninene er tilstedet ser jeg og. Og kjøkkenhjelpen har tatt seg fri. 


Tror Trampe begynner å bli lei rotet og.

Nå skal jeg legge meg på sofaen. Og drikke cola. Og knaske Paracet. Mmm, herlig!

Er det nå jeg skal slenge meg på NIB's utfordring? *ler*

I don't think sooo! ;)


7 kommentarer:

  1. Et herlig innlegg Lene !!
    Er det ikke slik for alle sammen da ;)

    God bedring og god helg :)
    ( takk og lov at du skrev Washi tape , så jeg fikk ordnet opp i skrivefeil. Hi hi ;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Hihi, kjenner meg sånn igjen!
    Har hatt mange sykedager i det siste...
    Nå har jeg blitt litt dårlig igjen, så det med
    støvet får ligge.. Det tar ikke mannen..
    Men, han tar mye annet ;)

    Ønsker deg god bedring!!

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  3. Fantastisk at du faktisk klarer å blogge om rot:-) Blir faktisk imponert! Heldigvis er vi ikke så ofte syk her i huset (takk og lov for at alger finnes!), men rot og støv har en tendens til å hope seg opp uansett, gitt;-)

    Gooood bedringsklem til deg!

    SvarSlett
  4. Så flink du er som tar det rolig etter sykdom og ikke stresser for mye over alt som ikke er gjort, det er jammen en kunst :) Paracet og cola høres perfekt ut. Her går det i cola zero og pops, det var godt med fredag kjenner jeg.

    God bedring!

    SvarSlett
  5. Blir no lett litt rot om ein ikkje er sjuk også. Spesielt har *viktige papir*-haugen ein tendens til å vekse seg stor, før eg tek ein skikkeleg tørn og sorterar dei.
    Håpar du får ei fin helg til tross for sjukdom!

    SvarSlett
  6. God bedring!

    Her svømmer vi i sykdom om dagen, blæhh! Passe lei nå ja...

    God helg til deg! :)

    SvarSlett
  7. Ja det er sånn det er i de fleste hjem,sykdom eller ikke!:)Vi har bare så lett for og vise glamoren her istedenfor..
    Hærlig innlegg,og trampe ser ikke ut til og lide noen nød:O))
    God bedring med paracet og cola...
    Fin lørdag til deg:)
    klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen noen ord :)