lørdag 11. februar 2012

Ikea-hacking

Her kommer enda et kommode-innlegg. Hold ut! ;) Denne gangen så fikk jeg inspirasjon her ute i blogg verden. Nærmere bestemt Irina med bloggen All Of Irina. Innlegget jeg ble inspirert av kan du lese om HER. Må bare si det, at jeg er super-duper-glad for at blogg-verden eksisterer. SÅ mye inspirasjon å hente fra ulike mennesker der ute. :)

Så, tilbake til kommode-prosjekt. Det var en gang en Aneboda kommode fra Ikea.


 Den har vært med meg siden jeg bodde hjemme hos mine foreldre. Og ble med på flyttelasset. Den var igrunn ganske kjedelig. Og en makeover fikk den for flere år siden.


En periode da shabby og romantisk var noen av stikkordene i heimen. Malte den hvit og limte på gavepapir. Slik har den fått være i flere år nå. Men nok er nok! Jeg ville ha noe nytt. Enten noe nytt, elller kastes. Så etter inspirasjon fra Irina, så har den nå blitt forandret.


Den er fortsatt hvit, men nå har den fått selskap av bestemor sin kjole jeg fant på loftet.


Gjenbruk liker vi :) Tusen takk bestemor. Kjolen kom til nytte. :)


Klipte til stoffer som jeg limte inni hver rute. Først lim, så stoff, så lim igjen. Brukte tapetlim. Funker som bare det :)






  Nytt utseende på 1-2-3. Slikt liker vi :)


Ble litt forskjell vel? :)

Ha en FIN lørdag!

-Klem Lene-