mandag 9. januar 2012

We all live in



a yellow house! Bokstavelig talt. :) Har blitt helt hekta på gult. Nei, jeg pynter ikke til påske. Faktisk, så bruker jeg aldri å pynte til påske, tenk. Så dette gule-hysteriet mitt har ikke noe med påske å gjøre. Punktum :) Nå har spisebordet fått selskap av gul voksduk fra Stoff og Stil. Ååh, gult


Og når jeg først bestilte meg noe fra Stoff og Stil, så tok jeg med noen andre ting og. Ikke spør hvorfor jeg har kjøpt dette garnet. *ler meg ihjel snart* For IKKE kan jeg strikke, og IKKE
kan jeg hekle. Samboer før i dag: "Hvorfor har du kjøpt deg garn da? Til pynt?" Ja, man kan vel nesten tro det ja. Hehe. Neeei, men har vel et håp om engang å lære meg da... (har jeg sagt i flere år, men sier det litt til).  Fine farger på garnet da ihvertfall!


Og -  sytråd ble bestilt. Nå har jeg ingen unnskyldninger lengre. Pute MÅ det bli snart. Snart og snart Fru Blom -  lese bruksanvisning på symaskin ett par år først og da kanskje. ;) 

Håper ingen ble sjokkskadet av alt det gule nå da. *ler* For jeg sier det igjen: Gult ER kult :)

Ha en fortreffelig dag alle!

-Klem Lene-