mandag 12. desember 2011

Julekonfekt♥

At JEG kom til å skrive innlegg om mat generellt, hadde jeg liten tro på. Men jammen meg kommer det ett her gitt. 


 Kom tilfeldigvis over denne bloggen før i dag - Monicas Matverden. Og der fikk jeg tips om å lage julekonfekt - Oreokuler! "Nam" var det første ordet jeg tenkte. Elsker oreokake. Er så godt. Da er sikkert oreokuler godt og?  Bruker som regel å overse hva det står om oppskrifter og alt. For jeg føler jeg ikke er noe flink til å lage mat. Også har jeg fått det for meg at jeg tror alt er like vanskelig. *ler* Men dette var lett. Til og med for meg! :) Superlett oppskrift! Og om du vil prøve deg på slike, så finner du oppskriften HER.


Får vann i munnen bare av å se på bildene nå. Hehe. De var gode altså. Men veldig mektige. :)
Spørs om jeg ikke må lage flere av disse til jul gitt. 

Nå skal jeg slenge meg på sofaen og høre på litt julemusikk. Føler jeg har fortjent det nå. Etter å ha lagd konfekt!

Klem Lene