fredag 23. desember 2011

God Jul♥




23. Desember. Bare timer til julaften! Tror ikke jeg får sove i natt. *ler* Gjorde ihvertfall ikke det når jeg var liten. Husker jeg gleda meg SÅÅ mye til julaften. Spent i kroppen. Er nok ikke den samme følelsen nå lengre. Men er kos med julaften lell :) Julestrømpen til lillefrøken er hengt opp. Med masse usunne greier. Mmm, godterier! :) Kunne godt ha tenkt meg en julestrømpe selv jeg. Får spørre pent om å få smake tror jeg :)



Bare 1 pakke igjen. Så stusselig det ser ut. Hehe. Men vært kos med pakkekalender. Spent frøken hver dag etter skolen. Moro med pakker. Selv om det kunne være sokker i en pakke for eksempel. Hun ble fornøyd uansett. Tanken som teller. Ikke verdien av gavene. :)


Ja, da er det jul da! Må desverre jobbe litt i morgen. Men bare noen få timer. Så skal nok gå bra. Skal til svigers i morra. Så slipper å styre med matlaging. Kjekt å dra bort :)  

Håper alle får en super julaften. Kos dere masse! :)

GOD JUL ♥

Klem Lene