tirsdag 13. desember 2011

13.desember

13.desember er det. Luciadagen er snart over. 11 dager igjen til julaften. Aiai, tiden flyr. Jeg er nesten mer spent enn lille frøken. *ler* Julaften er starten på julen. Syns jeg da. Etter minner fra barndommen. Se på 3 nøtter til Askepot, Reisen til julestjernen og spise grøt. Og håpe man finner mandelen. Og vinner en gris. (Som igrunn ikke er så god uten sjokolade). Men er tradisjoner. :) Om jeg har fri på julaften i år, så skal jeg gjøre disse tingene. Det er helt sikkert! Blir aldri lei 3 nøtter til askepott. Er noe sjarmerende over filmen. Selv med "dubbing". Hehe.



13.desember - Luciadagen -  vil jeg forbinde med noe helt annet enn lys og lussekatter! Havnet i grøfta på vei hjem fra jobb i dag. Første gang det har hendt meg. Og fikk litt "støkk" i meg for å si det sånn. Selv om jeg bare får et mega svært blåmerke på skulderen, så setter det seg i både hode og kropp merker jeg. Hell i uhell får jeg kalle det. Om man kan si det sånn. Kunne gått fryktelig ille. Er i slike stunder man virkelig setter pris på det man har og menneskene rundt seg.

Så mitt råd i dag er: Vis kjærlighet og omsorg for menneskene rundt deg. Man vet aldri hva som skjer. 

Stor klem fra Lene ♥