lørdag 8. oktober 2011

Retrostoffer



Her er min lille bunke med retrostoffer. Ser det er mange bloggere der ute med MYE mer. Men, jeg finner da litt her og der hele tiden. :) Min favoritt i bunken er dette grønne sengesettet her.

Litt usikker på om jeg skal "ødelegge" det, ved å sy det om til puter, duker etc. Eller la de være hele og bruke det som sengesett. Hmm..*tenke tenke* Er jo kanskje litt synd å rive de i stykker siden de er i så god stand.


En av mine andre favoritter, er dette rosa vatt-teppe-pose-lignende-greia. Fant den på Ting og Tøy på Gjøvik. Den fulgte egentlig med en varmepose. Men var bare selve trekket jeg var interessert i! Såklart. :) Så nydelig!

Håper denne bunken med stoffer bare øker øker. Hjertet mitt stopper når jeg ser slike fine retro stoffer. 
Eneste som mangler nå er symaskin. MÅ HA DET SNART :) 

Ha en god helg alle der ute :)