søndag 23. oktober 2011

Litt kjøkken

Har ikke vist noe av selve heimen ennå. Men her kommer litt av kjøkkenet. Siden vi har såpass lite bad, at vi ikke har plass til vaskemaskin innpå der, så måtte vi finne på noe annet. Da ble det kjøkkenet. Men er det noe pent da?! Nei.. Så jeg fant på noe lurt(syns jeg sjøl da.. ). La oss "bygge" inne vaskemaskinen! Ja, hvorfor ikke sa min bedre halvdel. Så da ble det en plate over vaskemaskinen, som er skrudd inn i veggen. Også forheng rundt. Nå er den ihvertfall skjult litt! :) Ekstra benkeplass ble det og. Over vaskemaskinen har jeg en liten hylle med fargerike kopper. Også har jeg malt på tavlemaling. Syns det er veldig greit å ha noe å skrive beskjeder på. 




Nå er det snart isbjørncup for lille frøken snart. Blir spennende å se hvordan første håndballkamp blir! Sikker litt klabb og babb. Hehe. Men moro da :)


Ha en fin søndag :)
Klem Lene